poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Pałki z kurczaka na parze z warzywami

Pałki z kurczaka na parze z warzywami 



Składniki: {4 porcje)
4 pałki z kurczaka
{450 g dowolnych warzyw ja użyłam w przepisie}:
150 g marchewki
50 g cebuli
50 g selera
200 g kalafiora różyczki
pieprz
sól 
Marynata do kurczaka:
1 łyżka oliwy z oliwek
1 łyżeczka: soli czosnkowej, chili, słodkiej papryki, pieprzu cytrynowego


 Przygotowanie:
Składniki na marynatę połączyłam ze sobą , nasmarowałam pałki z kurczaka , odstawić na 1 godzinę.
Warzywa oczyściłam, umyłam, osuszyłam. Marchewkę i seler pokroiłam w kostkę, a cebulę w paski.
Do parowaru {lub garnka do gotowania na parze} włożyłam kurczaka.
Po upływie 10 minut dodałam  warzywa, oprószyłam  pieprzem i solą, wymieszałam.
Całość gotowałam około 20 minut.
Udekorować przed podaniem sałatą. 
SMACZNEGO!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz