środa, 29 czerwca 2016

Sernik na zimno z jagodami



Sernik na zimno z jagodami 



składniki: 
biszkopt:
1 szklanka cukru
1 szklanka mąki pszennej
6 jajek
2 łyżeczki proszku do pieczenia
masa serowa:
60 dag twarogu z wiaderka
20 dag kremówki
1 cukier waniliowy (18 g)
3 łyżki cukru pudru
2 dag żelatyny
oprócz tego:
2 galaretki cytrynowe
50 dag jagód

Wykonanie:
1. Biszkopt - białka ubiłam, stopniowo dodałam cukier.
Dodałam utarte żółtka, po czym wsypałam przesianą mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.
Blaszkę wyłożyłam papierem do pieczenia, ciasto wyłożyłam do foremki.
Piekłam 45 minut w temp. 180 st C.
2. Masa serowa - Ser zmiksowałam z cukrem pudrem i cukrem waniliowym, połączyłam z ostudzoną, rozpuszczoną w 50 ml gorącej wody żelatyną  i ubitą kremówką. Dodałam 25 dag jagód, wymieszałam delikatnie masę serową.
3. Wykonanie ciasta: Na przestudzony biszkopt rozsmarowałam masę serową, posypałam pozostałymi jagodami, schłodziłam w lodówce. Galaretki rozpuściłam w 1 litrze wody i tężejące wylałam na schłodzony sernik. Włożyłam gotowy sernik na kilka godzin do lodówki. 

GALERIA:

Przed rozsmarowaniem masy serowej :)

Przed wylaniem galaretki sernik :)

Foremka z sernikiem i jagodami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz