środa, 21 grudnia 2016

Świąteczne udka z kurczaka

Świąteczne udka z kurczaka 



Składniki: {4 porcje}
1,2 kg udek z kurczaka
1-2 łyżeczki od kawy nasion czarnuszki
1-2 łyżki ziaren sezamu
2 cebule
5-6 łyżek oliwy
szczypta soli
szczypta imbiru
szczypta pieprzu
2 szklanki wody
500 g pieczarek



Przygotowanie:
Udka obsypałam 1 łyżeczką ziaren czarnuszki, 1 łyżeczką nasion sezam {wcześniej roztarłam je w moździerzu}. Cebulę obrałam i pokroiłam, zeszkliłam na oliwie. 
Tłuszcz z cebulą przełożyłam do brytfanki, ułożyłam udka, dodałam imbir, sól, pieprz  wstawiłam do piekarnika na 1 godz. w temp. 170°C.  W trakcie pieczenia co pewien  czas podlewałam udka wodą.  20 minut przed końcem pieczenia wrzuciłam umyte, oczyszczone całe pieczarki na udka. 
 Podałam z ulubioną sałatką i frytkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz