poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wygrana w konkursie Roberta Makłowicza

Przepis na Tortillę z warzywami i kiełbasą zyskał uznanie Roberta Makłowicza i wygrałam bon towarowy do sklepu TESCO! Hurra !


Tortilla z warzywami i kiełbasą

Składniki: 
6 jajek
20 dag kiełbasy
10 dag młodych ziemniaczków
5 dag pieczarek
5 dag zielonej papryki
5 dag ogórków
2 cebule
100 ml oliwy z oliwek
1 ząbek czosnku
sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
Na dużej patelni rozgrzałam 70 ml oliwy, dodałam ziemniaki obrane, pokrojone w 
kostkę, pieczarki pokrojone w plasterki, zieloną paprykę pokrojoną w plasterki,
 ogórki obrane ze skórki i pokrojone w talarki, wszystko podsmażyłam, delikatnie
 mieszając, po około 10 minutach dodałam cebulę pokrojoną w piórka, przyprawiłam 
odrobiną pieprzu i soli, smażyłam około 10 minut, następnie dodałam pokrojoną
 kiełbasę, zmiażdżony czosnek, chwilę smażyłam, przełożyłam na talerz, aby wystygło.
 Jajka wbiłam do miski, rozkłóciłam, dodałam szczyptę soli,pieprzu,
 dodałam do nich usmażone warzywa, delikatnie wymieszałam.
 Na czystą patelnie wlałam pozostałą oliwę, rozgrzałam, 
wlałam masę jajeczną, zmniejszyłam ogień. Gdy od spodu 
masa się zetnie, tortillę przewracam za pomocą dużego 

talerza na drugą stronę i czekam do chwili, aż się ładnie zarumieni.

2 komentarze: